Dienstverlening

Dienstverlening is geen ijdel woord bij Albintra. De selectieve, wederkerige keuze van onze partners laat ons toe een homogeen programma op te bouwen van complementaire producten, waarin wij grondig gespecialiseerd zijn.

Wij genieten het vertrouwen van onze fabrikanten en zijn exact op de hoogte van hun mogelijkheden. Wij kunnen onze klanten dan ook, in functie van hun noden, zeer precies en in de grootste objectiviteit adviseren.

Dankzij een lange, duurzame samenwerking, kunnen wij ons cliënteel competente medewerkers ter beschikking stellen, de doorlopende promotie van onze producten verzekeren, afgevaardigden uitsturen die worden ondersteund door een doeltreffende interne dienst en daarnaast ook zorg besteden aan de administratieve en rekenkundige dienstverlening, die verregaand geïnformatiseerd is.

Albintra werkt met een rigoureus stockbeheer, dat onze magazijniers toelaat om alle, voor de goede afhandeling van de bestellingen, onontbeerlijke logistieke inspanningen te leveren.

Dankzij meer dan 7.000 m² opslag- en productieruimtes en mede dankzij een verfijnde logistieke organisatie kan Albintra in elke regio minstens eens per week leveringen waarborgen.

Een hechte band met gerenomeerde fabrikanten, meestal op basis van exclusiviteit, waarborgen een correcte prijs voor alle merkproducten.

Tenslotte ondersteunt Albintra ook de dienst na-verkoop.

 

Dit zijn de principes waarop voor Albintra de invulling van het begrip "dienstverlening" is gebaseerd.